niedziela, 10 lutego 2013

Tanie maski do włosów- czy gorsze?

W tamtym roku pokazywałam Wam mój zakup- 4 maski do włosów( 3 z nich Kallos).
Jedną z nich ( mleczną) zużyłam już dawno, zostały mi jeszcze 2 i maska mleczna Latte.
Dziś recenzja właśnie tych trzech.


Kallos PLACENTA

Najmniej przeze mnie lubiana maska. Moje włosy przy zbyt częstym jej stosowaniu stają się sianowate, trudno rozczesywalne, a końcówki wyglądają jak po przypaleniu prostownicą.
ZAPACH: dość specyficzny, ni to świeży, ni sztuczny, roślinny.
KONSYSTENCJA: kremowa, zbita, gęsta
WYDAJNOŚĆ: 1/2 opakowania przy zużyciu 3 razy w tyg- 1 miesiąc
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie stacjonarne( 5-10 zł), allegro ( ok 5zł)

Kallos JASMINE

Lepsza od poprzedniczki, ale cały ciągle nie dorównuje mlecznej masce z Kallosa. Włosy po niej są sypkie, czasem ciężko je rozczesać. Mam wrażenie, że w ogóle nie nawilża włosów. 
ZAPACH:Pachnie za to znacznie ładniej od Placenty ( kwiatowo ), a zapach utrzymuje się na włosach po myciu przez jakiś czas.
KONSYSTENCJA: rzadka, ale nie lejąca.
WYDAJNOŚĆ:  1/3 opakowania przez pół miesiąca
DOSTĘPNOŚĆ:drogerie stacjonarne( 5-10 zł), allegro ( ok 5zł)


CREMA al LATTE

Bardzo podobna do maski mlecznej Kallos. Fajnie nawilża włosy, aczkolwiek moje zniszczone potrzebują zupełnie innej pielęgnacji. Nie mniej jednak cieszę się, że ją zakupiłam. Miłą odskocznia zapachowa od wszystkich innych maseczek i odżywek.

ZAPACH: mleczny, słodki, ciasteczkowy :)
KONSYSTENCJA: gęsta, mleczna.
WYDAJNOŚĆ: bardzo wydajna ze względu na gigantyczne opakowanie( 1000ml)
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie stacjonarne, sklepy fryzjerskie, allegro ( ok 10 zł)



Tanie maseczki do włosów wcale nie muszą być gorsze od tych z wyższej półki. Jest masę produktów, których działanie jest nieadekwatne co do ceny. Jednak ja najmilej wspominam mlecznego Kallosa, którego kupię kiedyś znowu. Powyższych już nie kupię. Na moich włosach nie robią szału, ale na mniej zniszczonych pewnie się sprawdzą. Wypróbujcie je, za 5 zł nie będzie Wam żal użyć ich np. do golenia nóg, jeśli u Was się nie sprawdzą.

Miałyście którąś z tych maseczek? Jak wrażenia? :)
POZDRAWIAM
PM




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz