czwartek, 14 lutego 2013

TAG Liebster Blog- moja odpowiedź.

W tamtym roku zostałam otagowana przez Monę z http://monacosmetics.blogspot.com/. Dziękuję serdecznie za tag, i przepraszam, że tak długo zwlekałam. Po prostu dopiero teraz go zauważyłam. :(




Przechodzę do sedna sprawy.
OTO pytania od Mony, i moje odpowiedzi. :) 

1. Najbardziej niezawodny kosmetyk w Twoich zbiorach to...

Podkład Revlon Colorstay. Kilka machnięć pędzlem, i więcej mi nie trzeba.

2. Gdybyś musiała wybrać 2 kosmetyki którymi mogłabyś się wyłącznie pomalować, co by to było?

Korektor( w moim wypadku to absolutna podstawa) oraz tusz do rzęs( bez pomalowanych rzęs czuję się naga).

3. Ulubiony lakier i kolor na paznokciach to...

Uwielbiam kolory nude. Jeśli chodzi to o konkret, to Iced Latte od Essence.

4. Gdybyś mogła przez jeden dzień życia kimś innym byłabyś?...

Szalonym dzieckiem lat 60.

5. Co powoduje, że od razu się uśmiechasz (co poprawia ci humor)?

Najbardziej humor poprawia mi widok mojego słodkiego kociaka Syriuszka, oraz psa Dropsa. 

6. Kto lub co skłoniło Cię do założenia bloga ?

W sumie do założenia bloga skłoniła mnie nuda. Byłam na etapie poszukiwania pracy, i tak w wolnym czasie wciągnęłam się w blogi urodowe. Wtedy pomyślałam..czemu nie?

7. Bez czego w życiu nie mogłabyś się obejść (nie chodzi mi tu tylko o kosmetyki ) ;)?

Bez mojego mężczyzny <3. Nie wyobrażam sobie teraz życia bez niego.

8. Ulubione firmy kosmetyków jakie używasz na co dzień to?...

Revlon, ELF, Sleek.

9. Największe pozytywne zaskoczenie wśród używanych przez Ciebie kosmetyków to...

Paleta do brwi z ELF. Dzięki niej, moje brwi zyskują drugie życie.

10. Czy masz swoje motto życiowe jeśli tak to jak ono brzmi ...

Nie mam własnego motta. Nie wyznaję konkretnej zasady, której mam się kierować w życiu. Po prostu staram się żyć w zgodzie z własnym sumieniem i sercem.

Dziękuję za TAG.

Jeśli ktoś ma chęć wziąć udział w zabawie, serdecznie zachęcam do odpowiedzi na pytania Mony.


POZDRAWIAM

 PM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz